Здравейте колеги имам следния проблем с климатика .Не го бях ползвал на студено от миналото лято ,когато си работеше перфектно.Когато го включих сега не работеше изобщо .Закарах го на електричар,който ми смени релето на комресора ,който не се включваше.В момента като го пусна ,се чува ,че компресора се включва , но духа хладно ,а е направен на минимум.Карах колата за да ми долеят фреон ,но ми казаха ,че има достатъчно на мамометъра показа 8,6 атмосфери.При докосване на двете тръби топлата е гореща ,а студената е много слабо студена.Някой има ли идея от какво може да е или да ми препоръчате сервиз в и около Пловдив.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с климатика 156 1.8 ТS.
Collapse
X
-
8,6 atm. е мерено вероятно на неработещ компресор. Трябва да се мерят ниското и високото налягане при работещ компресор. Доколкото знам ниското трябва да е около 2,5 atm. а високото над 20 при около 2000 об. на мотора и около 35 гр. околна температура.
Абе кви са тия майстори на климатици, дето мерят само налягане в покой?Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:48.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение8,6 atm. е мерено вероятно на неработещ компресор. Трябва да се мерят ниското и високото налягане при работещ компресор. Доколкото знам ниското трябва да е около 2,5 atm. а високото над 20 при около 2000 об. на мотора и около 35 гр. околна температура.
Абе кви са тия майстори на климатици, дето мерят само налягане в покой?
Comment
-
Само със закачане на манометри нямам как да се разбере колко фреон има. Такива майстори още не са се появили. Единствено се разбира след източване на системата (ако има някакво налягане въобще). Иначе нормалните налягания се мерят на работа на място на двигателя. Ниско(още се нарича смукателно) м/у 0.9 и 2 бара (според зависи външната температура) и високото(което се нарича нагнетателно) от 10 до 18 бара (пак зависи външната температура). Ако ти изключва някой от пресостатите за високо или ниско налягане значи има проблем. От тука натам вече има още много тънкости които малко хора знаят със зареждането на фреон и грамажа.
Comment
-
Така тъй като работя в сферата на климатизацията от 10 години мога да кажа само с едни манометри как е една система дали и трябва фреон или не. Към колегата от горния пост ниското налягане трябва да е от 2 до 2.4 бара на празен ход. При 3000 оборота може да падне до 1.9 бара.
Към колегата който е пуснал темата 8.6 бара от коя страна (ниско или виоко налягане) любопитно ми е защото при такова налягане фреона с който е заредена колата е с температура около 40 градуса.Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия
Comment
Comment